عکس دختر بچه حامله ده ساله پیش از زایمان+خیلی دردناک
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2504
نویسنده : مصطفی سرگلزایی

به عکس دختر بچه حامله ده ساله برخوردم که پیش از زایمان عکسش را گرفته بودند. دختر را روی زمین خوابانده و عکس گرفته بودند، با دیدن این عکس  به معنی واقعی تکان خوردم. انسان باید چقدر وحشی شود که به دختر خردسال ده ساله تجاوز کند وپس از حامله شدن دختر نیز اورا به امان خدا رها کند!

گذاشتن عکس این  دختر  در وبلاگم شاید خیلی مناسب نباشد اما صرفا برای اینکه درک کنیم بشر اگر وحشی شود تاکجا وحشی و خود خواه می شود که برای لذت بردن خودش حاضر است هرکسی دیگری را قربانی کند حتی اگر دختر بچه ده ساله باشد.

عکس دختربچه حامله ده ساله

به گزارش وطن ناز به نقل از انتخاب در کشور مکزیک دختربچه ای ده ساله بعد از حاملگی، کودکی را بدنیا آورد و هنوز پدر این کودک مشخص نیست.

در شهر پوبیلای مکزیک و در زایشگاه این شهر، دختر بچه ای ده ساله از طریق جراحی، نوزادی به وزن یک کیلو و پانصد گرم را بدنیا آورد.

این نوزاد تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و دختربچه ی ده ساله ی مادر این نوزاد هر روز برای دادن شیر بدین بچه به زایشگاه میرود.


همزمان نیز پلیس تحقیقاتی را برای یافتن پدر این بچه آغاز تا دلیل آنرا بداند که در اثر تجاوز جنسی به این دختر بچه ی ده ساله چنین چیزی روی داده است یا خیر!

 



:: موضوعات مرتبط: عکس دختر بچه حامله ده ساله پیش از زایمان+خیلی دردناک , ,
:: برچسب‌ها: عکس دختر بچه حامله ده ساله پیش از زایمان+خیلی دردناک ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
م در تاریخ : 1392/5/27/mostafa.s - - گفته است :
در جوامع به اصطلاح با فرهنگ که دم از دموکراسی میزنند و فرقی بین حیوان وانسان ندارند چنین حوادثی گویای نفس حتی پایین تر از حیوان میباشد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: